Vaihto & Palautus

Tuotteen palauttaminen

Tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus ja sitä varten meillä on Itellan asiakaspalautussopimus, jonka asiakaspalautusnumero on 625281. Mikäli vaatteita ostaessasi olet epävarma koon suhteen, pyydäthän meiltä tarkempia mittoja palautusten vähentämiseksi. Tuote tulee palauttaa samalla tavoin pakattuna, käyttämättömänä, pesemättömänä ja hintalaput alkuperäisesti kiinnitettynä. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen palautuksen hyvitystä asiakkaalle. Emme lunasta palautuslähetysten posti- tai bussiennakoita.

Palautusohje
Vastaanotettuamme asiakaspalautuksen verkkomaksulla maksettujen tuotteiden kauppahinta hyvitetään tilisiirtona asiakaspalautuslomakkeella ilmoitetulle tilille max. 30 päivän kuluttua. Klarna-lasku tai -osamaksutilauksissa voit vähentää palutettavat tuotteet laskun loppusummasta ja maksaa loppuosan laskusta normaaliin tapaan. Palautuksen käsittelyssä poistamme Klarnan laskutusjärjestelmässä palauttamasi tuotteet alkuperäiseltä laskultasi. Mikäli palautat kaikki tuotteet, myös tilauksen postikulu hyvitetään.

Tuotteen vaihtaminen

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen, tee siitä uusi tilaus ja palauta sitten toinen tuote yllä olevan ohjeen mukaan. Emme neuvottele erilaisista vaihtotavoista. Uudesta tilauksesta veloitetaan normaali lähetyskulu.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Tavaran huolellisesta pakkaamisesta huolimatta posti- tai matkahuoltokuljetuksen yhteydessä paketit saattavat joskus vaurioitua. Siksi ostajan tulee jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto posti- tai matkahuoltovirkailijan läsnäollessa. Mikäli tuote/tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, ota heti yhteyttä meihin sopiaksesi jatkotoimenpiteistä.